Αποστολές Επιστροφές Ακυρώσεις

Πολιτική Αποστολής

Η παραγγελία σας θα σταλεί στα γραφεία του MOTIV και θα λάβετε αμέσως ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας. Η παραγγελία θα παραδοθεί στη διεύθυνση που έχετε υποδείξει.

Η παραγωγή καφέ πραγματοποιείται σε εβδομαδιαία βάση επομένως η παράδοση εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας.

Όλες οι παραγγελίες προωθούνται, αποστέλλονται και παραδίδονται τις εργάσιμες ημέρες. Το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη και εμφανίζεται κατά το ταμείο. Το κόστος αποστολής ποικίλλει, ανάλογα με το ποσό παραγγελίας, την επιλεγμένη επιλογή αποστολής και την επιθυμητή διεύθυνση αποστολής.

Παραγγελίες εσωτερικού (Ελλάδα)

Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 8-10 εργάσιμες ημέρες από την εταιρεία ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ

Παραγγελίες κάτω των 199,99 €: 5,00 € Κόστος αποστολής

Παραγγελίες άνω των 200,00€: Δωρεάν αποστολή

 

Παραγγελίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Χώρες: Αλβανία, Αυστρία, Λευκορωσία, Βέλγιο, Βοσνία και Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ισλανδία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Μονακό , Ολλανδία, Βόρεια Μακεδονία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ουκρανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Τουρκία

 

Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 12-14 εργάσιμες ημέρες με την εταιρεία ΕΛΤΑ COURIER

Παραγγελίες κάτω των 199,99 €: 16,00 € Κόστος αποστολής

Παραγγελίες άνω των 200,00€: Δωρεάν αποστολή

 

Διεθνείς παραγγελίες

Χώρες: Ισραήλ, Κατάρ, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Ντουμπάι), Αίγυπτος, Κόστα Ρίκα, Αργεντινή, Βραζιλία, Χιλή, Κολομβία, Περού, Αυστραλία, Καναδάς, Μεξικό, Ηνωμένες Πολιτείες, Κίνα, Ιαπωνία, Νότια Κορέα, Ταϊβάν

 

Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 12-14 εργάσιμες ημέρες με την εταιρεία ΕΛΤΑ COURIER

Παραγγελίες κάτω των 199,99 €: 18,00 € Κόστος αποστολής

Παραγγελίες άνω των 200,00€: Δωρεάν αποστολή

Λάβετε υπόψη ότι σε ορισμένες χώρες οι παραγγελίες συνεπάγονται πρόσθετο κόστος, σύμφωνα με την τοπική τελωνειακή νομοθεσία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν έχουμε κανέναν έλεγχο και δεν μπορούμε να προβλέψουμε το ποσό πρόσθετου κόστους. Σας συνιστούμε να ρωτήσετε τα τοπικά τελωνεία σχετικά με πρόσθετες δαπάνες που ενδέχεται να προκύψουν.

 

Πολιτική Επιστροφής – Υπαναχώρησης

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς προϊόντων εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων σε αυτόν (ή στο αρμόδιο τελωνείο).

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013)

Η ανάληψη γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη. Εάν τα προϊόντα έχουν παραδοθεί σε αυτόν, ο πελάτης πρέπει να τα επιστρέψει στο MOTIV, στην ακριβή κατάσταση που ήταν κατά την παραλαβή του, μαζί με όλα τα έγγραφα που τα συνόδευαν (π.χ. απόδειξη, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής). Επιπλέον, η συσκευασία των προϊόντων πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (εργοστασιακή) και φυσικά ο πελάτης πρέπει να επιστρέψει και όποιο δώρο παρέλαβε μαζί με τα προϊόντα, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. Το προϊόν επιστροφής γίνεται δεκτό μόνο εάν ο πελάτης έχει πληρώσει όλα τα έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν το MOTIV για να του στείλει το προϊόν και φυσικά όλα τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στο MOTIV.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή ηλεκτρονικά και το MOTIV υποχρεούται να αποστείλει επιβεβαίωση παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης αμέσως μόλις τεθεί υπόψη της. (Δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται παρακάτω)

 

Μετά τη λήψη της δήλωσης υπαναχώρησης, το MOTIV υποχρεούται να επιστρέψει την τιμή αγοράς στον πελάτη εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.

 

Το MOTIV θα επιστρέψει την τιμή αγοράς στον πελάτη με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η αρχική πληρωμή από τον πελάτη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας η επιστροφή του ποσού θα γίνει ως εξής: εάν μέχρι τη δήλωση ανάληψης έχει καταβληθεί το τίμημα αγοράς στο MOTIV από την Τράπεζα, το MOTIV υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια προβλέπεται σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει συνάψει με τον πελάτη. Η εταιρεία πέραν αυτής της παροχής πληροφοριών προς την Τράπεζα δεν ευθύνεται για το χρόνο και τον τρόπο που η Τράπεζα θα πραγματοποιήσει την αντιστροφή, η οποία ρυθμίζεται από την προαναφερόμενη συμφωνία μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας. Εάν ο πελάτης έχει πληρώσει για τα προϊόντα με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει και με τραπεζικό έμβασμα στον λογαριασμό του πελάτη.

 

Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι κατεστραμμένα, ημιτελή ή αποσφραγισμένα, το MOTIV έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη – καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις ο πελάτης δεν μπορεί να υπαναχωρήσει – το ποσό της οποίας θα καθοριστεί από την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων και θα πραγματοποιηθεί επίσης μονομερώς και χωρίς καμία άλλη διατύπωση, ολική ή μερική διευθέτηση της απαίτησής της έναντι της αξίωσης του πελάτη.

 

Ο πελάτης υποχρεούται επίσης να επιστρέψει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που κοινοποίησε τη δήλωση υπαναχώρησης.

Τέλος, ο πελάτης έχει το δικαίωμα, εάν θέλει, να ακυρώσει την παραγγελία χωρίς καμία επιβάρυνση, υπό την προϋπόθεση ότι το MOTIV δεν έχει αποστείλει τα προϊόντα.

 

Πολιτική  Ακύρωσης

Ο πελάτης έχει επιπλέον το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία, οποιαδήποτε στιγμή, προτού αυτή αποσταλεί.

Η δήλωση ακύρωσης ασκείται ηλεκτρονικά και το MOTIV υποχρεούται να αποστείλει επιβεβαίωση παραλαβής δήλωσης ακύρωσης αμέσως μόλις τεθεί υπόψη της. (Δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας που αναφέρονται παρακάτω)

 

Μετά τη λήψη της δήλωσης ακύρωσης, το MOTIV υποχρεούται να επιστρέψει την τιμή αγοράς στον πελάτη εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

 

Το MOTIV θα επιστρέψει την τιμή αγοράς στον πελάτη με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η αρχική πληρωμή από τον πελάτη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας η επιστροφή του ποσού θα γίνει ως εξής: εάν μέχρι τη δήλωση ανάληψης έχει καταβληθεί το τίμημα αγοράς στο MOTIV από την Τράπεζα, το MOTIV υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια προβλέπεται σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει συνάψει με τον πελάτη. Η εταιρεία πέραν αυτής της παροχής πληροφοριών προς την Τράπεζα δεν ευθύνεται για το χρόνο και τον τρόπο που η Τράπεζα θα πραγματοποιήσει την αντιστροφή, η οποία ρυθμίζεται από την προαναφερόμενη συμφωνία μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας. Εάν ο πελάτης έχει πληρώσει για τα προϊόντα με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει και με τραπεζικό έμβασμα στον λογαριασμό του πελάτη.

 

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

  1. Σε κάθε περίπτωση που τα προϊόντα που παραδόθηκαν είναι άλλα από αυτά που παραγγέλθηκαν, είτε τύπου είτε ποσότητας, λόγω σφάλματος του MOTIV, ο πελάτης θα επιστρέφει τα προϊόντα, για έλεγχο και εντοπισμό σφαλμάτων. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων σε εμάς και για την αποστολή των σωστών προϊόντων στον πελάτη, βαρύνουν το MOTIV, εφόσον τηρείται η διαδικασία επιστροφής (βλ. διαδικασία επιστροφής που ορίζεται παρακάτω). Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι κατεστραμμένο, ημιτελές ή μη σφραγισμένα το MOTIV έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη – καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις ο πελάτης δεν μπορεί να υπαναχωρήσει – το ποσό της οποίας θα καθοριστεί από την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων και επίσης θα πραγματοποιήσει, μονομερώς και χωρίς περαιτέρω διατύπωση, ολική ή μερική διευθέτηση της απαίτησής της έναντι της απαίτησης του πελάτη.

 

Ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός αυστηρής προθεσμίας 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παρέλαβε τα προϊόντα, στην ακριβή κατάσταση που ήταν κατά την παραλαβή τους, μαζί με όλα τα έγγραφα που τα συνοδεύουν (π.χ. απόδειξη , τιμολόγιο, δελτίο αποστολής) και την πλήρη συσκευασία τους. Εάν διαπιστωθεί η βλάβη μετά την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει, τότε η συσκευασία δεν είναι υποχρεωτική για την επιστροφή των προϊόντων.

Οποιαδήποτε καθυστέρηση από τον πελάτη δικαιολογείται μόνο για λόγους ανωτέρας βίας, διαφορετικά το δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων, με βάση τα όσα παρέχονται εδώ, χάνεται.

 

Επιπρόσθετα με το παραπάνω δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων, ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, όπως προβλέπεται παραπάνω.

 

  1. Εάν κατά την παράδοση η συσκευασία των προϊόντων είναι κατεστραμμένη (εκτός από περιπτώσεις μικρής ζημιάς), ο πελάτης θα επιστρέψει τα προϊόντα, για έλεγχο και εντοπισμό πιθανής ζημιάς. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων στο MOTIV και για την αποστολή των νέων προϊόντων στον πελάτη, βαρύνουν το MOTIV, εφόσον τηρείται η διαδικασία επιστροφής (βλ. διαδικασία επιστροφής που παρατίθεται παρακάτω). Ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψτε τα προϊόντα εντός αυστηρής προθεσμίας 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων στον πελάτη, στην ακριβή κατάσταση που ήταν κατά την παραλαβή τους, μαζί με όλα τα έγγραφα που τα συνοδεύουν (π.χ. απόδειξη, τιμολόγιο , δελτίο αποστολής) και την πλήρη συσκευασία τους.

 

Οποιαδήποτε καθυστέρηση από τον πελάτη δικαιολογείται μόνο για λόγους ανωτέρας βίας, διαφορετικά το δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων, με βάση τα όσα παρέχονται εδώ, χάνεται.

 

Επιπλέον, με το παραπάνω δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων, ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, όπως προβλέπεται παραπάνω.

 

  1. Σε κάθε περίπτωση που τα παραδοθέντα προϊόντα είναι άλλα από αυτά που παραγγέλθηκαν, είτε τύπου είτε ποσότητας, με υπαιτιότητα του πελάτη, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακολουθήσει τη διαδικασία της αδικαιολόγητης υπαναχώρησης (βλ. παραπάνω).

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η επιστροφή οποιωνδήποτε προϊόντων θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση, δηλαδή δεν εφαρμόζουν τις συμφωνημένες – μεταξύ πελάτη και MOTIV – ιδιότητες, θα γίνεται δεκτή εντός αυστηρής προθεσμίας 7 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων στο τον πελάτη, στην ακριβή κατάσταση που ήταν, όταν τα παρέλαβε, μαζί με όλα τα έγγραφα που τα συνοδεύουν (π.χ. απόδειξη, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής) και την πλήρη συσκευασία τους.

 

Το MOTIV παραλαμβάνει τα προϊόντα και τα ελέγχει, προκειμένου να εντοπίσει το ελάττωμα που αναφέρει ο πελάτης.

 

Εφόσον τα προϊόντα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί από εμάς, θα αντικατασταθούν με νέα, τα οποία εφαρμόζουν τις συμφωνημένες ιδιότητες.

 

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων στο MOTIV και για την αποστολή των νέων προϊόντων στον πελάτη, βαρύνουν το MOTIV, εφόσον τηρείται η διαδικασία επιστροφής (βλ. διαδικασία επιστροφής που παρατίθεται παρακάτω).

 

Εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι κατεστραμμένα ή ελλιπή, το MOTIV έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη –καθώς σε αυτές τις περιπτώσεις ο πελάτης δεν μπορεί να υπαναχωρήσει– το ποσό της οποίας θα καθοριστεί από την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων και θα πραγματοποιηθεί επίσης, μονομερώς και χωρίς περαιτέρω τυπικότητα, ολική ή μερική διευθέτηση της απαίτησής της έναντι της αξίωσης του πελάτη.

 

Ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός αυστηρής προθεσμίας 7 ημερολογιακών ημερών, από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων στον πελάτη, στην ακριβή κατάσταση που ήταν κατά την παραλαβή του, μαζί με όλα τα έγγραφα που τα συνοδεύουν. (π.χ. απόδειξη, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής) και την πλήρη συσκευασία τους.

 

Οποιαδήποτε καθυστέρηση από τον πελάτη δικαιολογείται μόνο για λόγους ανωτέρας βίας, διαφορετικά το δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων, με βάση τα όσα παρέχονται εδώ, χάνεται.

 

Επιπλέον, με το παραπάνω δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων, ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, όπως προβλέπεται παραπάνω.

 

ΔΙΑΦΟΡΑ

Ρητά συμφωνείται ότι σε περίπτωση που ο πελάτης δεν παραλάβει τα παραγγελθέντα προϊόντα από το αρμόδιο τελωνείο για οποιονδήποτε λόγο, το MOTIV δεν φέρει καμία ευθύνη και δικαιούται να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη για τυχόν έξοδα αποστολής, προκειμένου να παραλάβουν τα προϊόντα από το αρμόδιο τελωνείο.

Επίσης, συμφωνείται ρητά ότι σε περίπτωση που ο πελάτης δεν λάβει τα παραγγελθέντα προϊόντα και δεν υπάρχει απόδειξη οποιουδήποτε λάθους εκ μέρους της εταιρείας μας ή του συνεργάτη μας της μεταφορικής εταιρείας, το MOTIV δεν φέρει ευθύνη και δικαιούται να αξιώσει αποζημίωση από τον πελάτη για τυχόν έξοδα αποστολής που τυχόν προκύψουν, προκειμένου να παραλάβει τα προϊόντα από τον συνεργάτη της μεταφορικής εταιρείας.

 

Τέλος, συμφωνείται ρητά ότι οι πελάτες που παραγγέλνουν και αγοράζουν προϊόντα από το MOTIV, έχουν διαβάσει και αποδεχτεί την πολιτική επιστροφών της παρούσας εταιρείας. Πέρα από τα παραπάνω, καμία άλλη ευθύνη δεν υφίσταται έναντι του MOTIV.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Ο πελάτης για να επιστρέψει οποιοδήποτε προϊόν θα πρέπει να κάνει τα εξής:

 

Τοποθετήστε στη συσκευασία επιστροφής ένα έγγραφο που αναφέρει το MOTIV, τον τρόπο με τον οποίο επιθυμεί να επιλύσει το εκκρεμές οικονομικό ζήτημα, όταν το προϊόν φαίνεται πιθανό να επιστραφεί, δηλαδή εάν προτιμά την επιστροφή της τιμής αγοράς ή την αντικατάσταση των προϊόντων.

Στείλτε το δέμα χρησιμοποιώντας το ίδιο πρακτορείο ταχυμεταφορών στην παρακάτω διεύθυνση:

MOTIV

Εμμανουήλ Μπενάκη 20

106 78, Αθήνα Ελλάδα

+30 210 3810899

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, επιστρέφονται στον πελάτη και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον ίδιο.

 

Για περισσότερες πληροφορίες το MOTIV είναι πάντα διαθέσιμο είτε τηλεφωνικά στο +30 210 381 0899 είτε μέσω e-mail στο [email protected]